Verzending en levering

Verzendbeleid – Féline Amsterdam

Bij Féline Amsterdam doen we ons best om jouw bestelling zo snel en soepel mogelijk te leveren. Hieronder vind je ons verzendbeleid met duidelijke informatie over verzendkosten, levertijden en andere belangrijke details.

Verzendgebieden

  • Momenteel verzenden wij binnen Nederland en België.
  • We werken eraan om in de toekomst uit te breiden naar andere landen. Updates hierover delen we via onze website.

Verzendkosten

  • Gratis verzending: Alle bestellingen worden gratis verzonden binnen Nederland en België.
  • Geen verborgen kosten: Alle kosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen.

Verwerkingstijd van bestellingen

  • Bestellingen worden verwerkt binnen 1-2 werkdagen (maandag t/m vrijdag).
  • Bestellingen geplaatst vóór 17:00 uur (Amsterdamse tijd, GMT+1) worden dezelfde werkdag verwerkt.

Levertijd

  • De verwachte levertijd is 5-8 werkdagen, afhankelijk van de vervoerder en bestemming.
  • Houd rekening met mogelijke vertragingen door feestdagen, weersomstandigheden of drukte bij de vervoerder.

Bestelling volgen

  • Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail.
  • Je kunt jouw bestelling volgen via:
    • De website van de vervoerder (bijv. PostNL, DHL of UPS).

Voor vragen over je bestelling kun je altijd contact opnemen via felineamsterdam.nl@gmail.com.

Wijzigingen & annuleringen

  • Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt.
  • Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via felineamsterdam.nl@gmail.com.
  • Aanpassingen of annuleringen zijn alleen mogelijk zolang de bestelling nog niet is verzonden.

Overige voorwaarden

  • We doen ons uiterste best om binnen de aangegeven levertijden te leveren.
  • Vertragingen door overmacht, zoals logistieke problemen of onverwachte omstandigheden, kunnen soms voorkomen.

Heb je vragen? Neem gerust contact op via felineamsterdam.nl@gmail.com!